Godnatt

Måste nästan säga att det har varit skönt att vara hemma ikväll,
bara legat i soffan och kollat melodifestivalen och hot chick. ASROLIG FILM!
Ibland behöver man ägna tid åt familjen också & min familj är världsbäst!

Jag är faktiskt redan trött så jag tänkte redan gå och sova, så jag vaknar pigg
imorgonbitti redo för träning och plugg.. Det ska bli skönt att träna men jag är
inget stort fan av att plugga direkt..

Nåja, jag antar att eran lördag var lite mer fartfull än min :p
Juste, luleå spöa HV71 med 2-1 och jag har nog aldrig varit så road på
en hockeymatch som jag var idag. HAHA!

Nu, sleeptime :)
Kram

 
                                                                Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0