Måndag

Idag slutade jag tidigt så jag gick på stan ett tag med paulina, inhandlade en kofta och
en snygg polotröja från gina på rea, så det gick på 80 kr. Billigt och snyggt! Efter svängen
på stan hämtade pappa upp mig och körde mig till syrrans lägenhet, väldigt fin och stor!
Är grymt avis, fan vad hon kommer trivas bra, när hon har fått det tapetserat så kommer
det bli skit fint. Så idag har jag burit litegrann så det blev ingen träning, hade ingen tid
till det. Palle bjöd mig på middag, (observera) på donken.. Inte det nyttigaste men vafan,
man måste ju unna sig nångång och gratis är alltid gott ;) Sen blir det ändå träning imorgon
efter skolan! =) Och ja, vad tycker man om dessa tisdagar då? 8.15 - 17.00. KILL ME!

Nu ska jag bada & sen plugga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0