Måndag

Gårdagen var trevlig, robin och marcus kom och gjorde mig och paulina sällskap, vi såg
beck och även MAMMA MIA, älskar den filmen! Kan se den tusen ggr, blir aldrig less :)
Så gårkvällen var mys :)

Vad har jag gjort idag då?
Blev ingen skola för jag somnade alldeles för sent så tog mig inte upp imorse, dåligt
jag vet. Men en gång är ingen gång, har skött skolan så bra nu på senaste så whatevaahh.
Robin och marcus somnade också hemma hos mig igår, så dom var kvar på morgonen,
käkade frukost osånt och sen for dom tillbaka till boden :) Fast först skulle marcus in till
stan och köpa någon jacka, stackaren har bara med sig skinnjackan, han är från halmstad
och där är det liiiite varmare än i sunkiga norr..

Nåja, nu är jag hos isabell vi ska ta någonting och äta, vi har varit och tränat bodystep
och sen tog vi en promenad hem. Det var första gången jag prova bodystep och det
gick väl inte sådär jättebra direkt. Svåra steg och nybörjare, ingen bra kombination!
Men som instruktören sa, man måste ge det fler gånger. För i början är det svårt :p

Ska umgås med isabell ett tag nu, sen ska jag hem och mysa med min mysan.

Kommentarer
Postat av: hellis

jag har börjat skriva på min gamla blogg :) så länka och läs där ist :) puss gumman!

2009-02-09 @ 23:38:25
URL: http://helenagpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0