Måndagkväll

Som vanligt har jag ångest dagen innan prov pga att jag varit sämst på att plugga ;s
Var mer att plugga in än jag trodde, så kommer nog vara vaken hela natten. Jävla skit.
Men jag har bara mig själv att skylla..

Börjar känna stress, måste packa, men har ingen resväska förrän imorgon, paulina
är snäll och lånar mig en som är rymlig :) Tack gumman!

Så imorgon är det raka puckar hem när jag slutat, har cirka en timme på mig att packa
ner allt och käka osv.. Stress, stress! Nåja, när jag gjort inträde i tåget som går 16.35
så kan jag förhoppningsvis vara lugn. Det skulle dock inte förvåna mig om jag råkar
glömma någonting. Det händer väldigt ofta :p

Men det hjälper mig ingenting att sitta här så nu ska jag ta tag i pluggandet
för andra gången.. Kankse det går lite bättre nu, wish me luck :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Olivia

och jag dig <3

2009-02-23 @ 21:37:57
URL: http://oliviaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0