Plugga är tråkigt

Det finns inget tråkigare än att plugga.
Har pluggat ganska länge nu, så jag är olidligt less och tror inte jag orkar plugga nåmer.
Även fast jag vet att jag behöver! Men tar en pluggpaus i allafall, samlar nya krafter :)
När pappa kommer hem från jobbet ska vi och handla & eftersom "veckan" är på gång
så kommer jag inte kunna hålla mig, måste ha chocklad. Mmmm... marabou!

Så det är vad som väntar för mig och den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge ;-)

Blir förresten ingen träning eftersom jag måste plugga, så borde röra mig härifrån
helst nyss. Jag hatar att plugga. Speciellt när det är ett stört ämne som Ny försäljning.
Och min lärare gör ämnet ännu svårare. Men jag ska klara det! Lita på det hurrni.

Nu ska jag gå dom tunga stegen mot tvrummet där jag har mina älskade
pluggpapper! Wish me luck.

Kommentarer
Postat av: maria

good luck sis;) puss

2009-02-22 @ 17:30:29
URL: http://mammamiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0