Söndag

I taket lyser stjärnorna tog mig med storm. Ett budskap som gick rakt in i hjärtat..
Man kunde verkligen inte hålla tillbaka tårarna, vi satt där och snyfta en hel del, haha ;p
Den var såå bra! 5av5 toast, helt klart sevärd :)

Efter bion for vi till thomas och umgicks ett helt gäng, det var väldigt trevligt och det
måste göras om. Var där till typ fyra på morgonen så jag och olli var rätt död när vi
kom hem till mig så vi somna ganska snabbt :) Och idag sov vi till klockan två, låg
i sängen länge och gjorde oss käk osånt. Sen for vi och träna kring sju & sen blev
det solning :) Sen tog vi bussen och hoppade av vid konsum och handlade lite och
sen tog vi oss en promenad till tuna. Så idag har vi varit hurtiga :) Och min bästis ska
sova här inatt också, så jag har turen att få mysa med henne en natt till ;)

Nu ska vi krypa ner i min sköna säng och invänta våran beauty-sleep!



Ollis ben, ahlkvist, jimmy, jag och krille :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0