Torsdag

Precis kommit hem och är hungrig som en varg så pappa står och steker palt till oss nu :)
Vi har varit och simmat i 45 minuter, det var skönt men ack så trist det är att bara simma
fram & tillbaka. Tiden går inte så speciellt snabbt då heller :p Men jag är nöjd över min
insats. Lite tungt var det ändå att simma med träningsvärk i benen. Men jag bet ihop :)

Ikväll blir det att umgås och se film hos thomas tror jag :) jag får se om jag orkar,
har tvättstuga från klockan fem så kommer bli spring dit och tillbaka så kommer
nog vara ganska trött när jag är klar :) men jag får se, somnar väl till filmen i värsta fall ;p
Sen kanske jag sover hos paulina också :) Myspys!

Btw, klarade idrottsprovet! Knapra åt mig ett VG ;) Hallelujah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0