Torsdag

Holá!
Kom just till palle, ska chilla här med hon och fanny ett tag tills jag tar bussen hem :)
Gjorde idrottsprovet för ett litet tag sen, kändes faktiskt helt okej. Ett G borde jag kunna
få förhoppningsvis! Nu har jag i alla fall heeelg =) Underbart! Idag hade jag tänkt hjälpa
pappa i tvättstugan, eller han hjälpa mig kanske jag ska säga.. Det är väl på tiden att
man lär sig tvätta? Blir ingen träning idag, har börjat känna mig sjuk, otippat? Vadå,
jag är väl aldrig sjuk.. Nä bara typ varannan jävla vecka känns det som. Skit också :/

Nå, boden i helgen mest troligt :) Om jag nu inte blir mer sjuk.
Ska mysa med helena persson, i know you're jeallous :p i know..



Kommentarer
Postat av: fal the faNNY!

vilken najs bild, vem kan ha gjort den månntro? ;)

2009-02-13 @ 14:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0