Tvättis

Springer fram & tillbaka i tvättstugan, ska snart ner igen, hänga upp det sista och sen
får pappa sköta resten för jag ska nämligen ta bussen till stan klockan nio, med paulina.
Vi ska hem till henne och sova där. Sköööönt eftersom hon bor 1 minut från min skola :)
Så imorgon får jag sova länge, det behövs verkligen för idag är man tröttare än tröttast.

Så jag ska spendera resten av min kväll i tvättis och med min paaly :)



DIVAN på väg till träningen i tisdags :)

Btw, jag förstår inte varför tjejer ska vara så jävla elaka mot varandra?
Blir så förbannad när jag får blickar som om jag vore något jävla monster?
De som inte känner mig kan ju ge fan i att bete sig så omoget. Jag är ingen
bitchig jävla fjortis som folk verkar se mig som? Om man antyder blickarna..
Jag har många vänner och ni som känner mig vet hur jag är.
FUCK DENNA YTLIGA VÄRLD!

På tal om det så kom jag på att det  var "slaggis" idag i matsalen mellan två (LÄS)tjejer.
Det blev lite puttande och sparkande och skrikande.. Det fula var att alla bara satt och glodde?
Ingen var modig nog att sära på tjejerna. Mattanten som var i chocktillstånd försökte sitt bästa
och ropade" kan någon hjälpa mig??!!" men hon löser det på egen hand.
Och det var väl ändå onödigt att börja slåss. Nåja, tjejer..

Oj vad långt. Kanske ni orkar läsa ändå? :)
NU, tvättstugan! Peace

Kommentarer
Postat av: hannnad

Jag håller med! Blickar som om man vore idiot.. man borde lära känna personen innan man dömer den.

2009-02-19 @ 20:04:03
URL: http://hannnad.blogg.se/
Postat av: Erica

Exakt! Men du är en gounge så ingen ska våga kolla snett på dig ;)

2009-02-19 @ 20:22:09
URL: http://ericcaa.blogg.se/
Postat av: isabel

jag håller också med! tjejer ska alltid fortsätta och tjafsa, killar reder typ ut det på en gång. :p

2009-02-19 @ 21:11:40
URL: http://isabeld.blogg.se/
Postat av: gabriella

Menar det, jag får också en hel del blickar har jag märkt. ORKA!!!!!1 blir så less.



Jag hade velat se fighten, jag missar allt!

2009-02-19 @ 21:21:45
URL: http://gabruella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0