Tidsfördriv

1. En helt random snubbe kommer fram till dig och säger "Hej, vem är du?" Vad svarar du?          

Erica

     2. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
         En macka

3. Vad står det i ditt senaste sms?          
Paulina skrev: Jag vet, men jag var tvungen...

4. Vilken är den senaste låten du lyssnade på?
         Danity kane - poetry

5. Var är din pojkvän/flickvän just nu?
         No boyfriend. Singel is the shit :)

6. Välj ett ärr på din kropp?          

Måste vara mitt ärr just under ögat..

       7. Vilka är dina favoritfärger?
Svart, vitt, brunt, grått typ. Ganska tråkigt.. jag vet!   

       8. Vilka i ditt liv litar du på?          
Mina närmsta vänner såklart och min familj, har världens bästa familj :)

9. Om du skulle byta namn, vad vill du heta?          

Vanessa kanske? :)
 

       10. Vad skulle du göra om någon sa till dig att du var den vackraste människan i världen,
och att denne skulle kunna göra vad som helst för att få vakna upp bredvid dig varje morgon?
          

Hade inte tagit det seriöst.

        
11. Hur ofta svär du?          
Ganska ofta tror jag ;s

12. Skulle du kunna flytta till ett annat land för kärleken?          
Om jag var riktigt kär så ja!

13. Tror du att allt som händer har en anledning?          
Mjaaa, kanske inte riktigt riktigt allt.

       14. Säg några saker du inte tolererar i ett förhållande?          
Lögner, otrohet, tar en för givet osv.

15. Vilken av dina vänner tror du skulle passa bäst som prostituerad?          

Ingen.

        
16. Vilka egenskaper hos det motsatta könet tycker du är viktigast?          
Ärlighet, trogen, charmig osv. Utseendet har stor betydelse, för mig iaf.

17. Har du något mål du skulle vilja uppfylla inom den närmsta framtiden?          

Bra betyg i skolan.

         
18. Om du vaknade upp ur en längre koma, vem skulle du ringa först?          

Familjen och mina närmsta.

        
19. Tror du att du skulle bli en bra mamma?          
Ja, den bästa :D

       20. Vart togs din profilbild?          

Hos paulina. För läääängesen :p

21. Ärligt, vad tänker du på just nu?          
Att jag förhelvete inte kan bli sjuk igen.. :/

       22. Vem känner dig bäst?          
Mina närmaste vänner och min underbara familj.

23. Vad är helgens planer?          

Helgen ska spenderas i boden, med helena & co.

24. Vad har du på dig just nu?          

Kofta och mjukisbrallor

25. Har du någonsin slagit ett träd?          

Det har jag säkert.

26. Har du någonsin smygit ut ur huset?          
haha jo har väl hänt när man var lite mindre :p

27. Aldrig sova eller aldrig äta?
         Hade aldrig klarat mig utan mat, så aldrig sova kanske? Eller nä, fan vad svårt att välja :s

28. Är du en morgonmänniska eller en kvällsmänniska?          
Kvällsmänniska

       29. Finns du där för dina vänner?          
Ja, alltid såsom dom finns där för mig :)

30. Gillar du att umgås med andra människor?          
Ja

31. Har du lätt att förlåta andra?
         Nja, det är olika beroende på vad det handlar om. En andra chans är man alltid värd!

32. Skulle du kunna dela pojkvän/flickvän med din bästa vän?          

Haha förmodligen inte.

33. Pratar du med någon under tiden du fyller i denna quiz?
Nej         

       34. Finns det någon du behöver reda ut saker med?          
Nä inte vad det känns som  nu i allafall. I'm done :)

       35. Kommer någon ringa dig ikväll?          
Jag vet inte, det får vi la se :)


Kommentarer
Postat av: Gudfadern !

har du kommit på frågor till dig själv ?

tidsfördriv eller inget liv ?

2009-02-16 @ 12:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0