Beacuse of you

Det har inte varit så bra uppdatering från min sida, men jag har mina anledningar :)
Nu har syskonen farit hem till södra sverige, väldigt tomt här hos pappa. Man var van
med en massa spring och fullt med folk, och barnskrik lite då och då :p Saknar dom redan!

Ska berätta lite om gårdagen:
Vi for hela gänget till min kusin veronica, där bjöds det på lunch och fika :) Vi var hur många
som helst och det var verkligen roligt att träffa alla, det händer ju mer sällan nu när man har
blivit äldre.. Så det var kul att träffa alla! :) Sen for vi vidare till nordpoolen och badade, det var
riktigt längesen jag var där, och när man var där så tyckte man alltid att det var så roligt, men
man har ju som sagt blivit lite äldre så jag och mia chilla mest i bubbelpoolen med lilla david :)
Sen blev det en massa mys på kvällen :)

Idag har det inte hänt mycket, bara tagit det lugnt och myst med tessan och david :)
Fick även julklapp av jimmy och elin, ett presentkort på MQ på 500 :) Man tackar ;)
Elin kommer till mig senare, får se vad som hittas på. Kanske får besök från boden.
Men har lust att fara ut och göra någonting kul, livet har blivit så jävla tråkigt, det är typ
inte ens kul att festa längre :p Nåja, får se vad som hittas på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0