Breathing your love

Precis tagit mig en dusch och tänkte börja göra mig lite i ordning för en snabb
runda på stan med emilia och fenny. Sen blir det som sagt basket & efter det
tar jag bussen till helle. Längtar efter henne så jag vet att det kommer bli en
bra helg. Ska bli skönt att komma bort från luleå också och träffa lite folk i
boden.  Imorgon ska jag träffa gutte också, längesen jag träffa han. Blir nog
en fika på stan :) Och sen blir det nog fest senare för mig och helle, wiho :)
Men återkommer och morgondagens planer :)

Men nu ska det fixas lite här, see ya!


älskar min storasyster! :)


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag älskar dig också lillan <3

2009-01-16 @ 15:28:29
URL: http://emiliafogelqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0