Bruno banani

Imorgon stiger jag upp klockan åtta även fast jag börjar tolv(?) Men det beror på att jag ska
sola och träna innan svenskan börjar. Ska bli riktigt skönt. Har inhandlat ett nytt tränings-linne
idag, jätte skönt! Härligt tyg och så är den i rosa. Jag som alltid är så tråkig och kör oftast på
svart/vitt. Är ingen färgglad person, men det ska ändras :) Slutar halv två imorgon & då ska jag
ta en tripp på stan, kolla om jag hittar nå snyggt att ha på sig imorgon kväll ;) Har presentkort
på MQ, så kanske jag får nyttja det :) I hope so. Men en sak som definitivt ska inhandlas
imorgon är parfymen "Bruno Banani" Jag är kär i den doften! Och billig är den dessutom.
Sen måste jag köpa svarta strumpbyxor, eftersom dom alltid lyckas gå sönder..
Någon som vet om vi får studiebidraget imorgon?
vettefan om jag har råd annars :s



My love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0