Fredag

Idag blev det skola för mig, hade bara en lektion och hade ju den där underbara sovmorgonen
som jag har varje fredag, dvs jag börjar 12.05 :) Men den här lektionen kändes längre än
nånsin, sen med hostan på köpet blir det ju inte bättre. Men fick mig ett gott skratt i allafall
när söta elin gjorde bort sig litegrann :p Så här var det:
Linda(lärara) hade berättat om Tristan och Isolde (vi jobbar om medeltiden).
Det fanns  två isolde, ja det var massa hon sa. Men elin hade inte hängt med så bra..
Elin: Varför står det att det var två isolde? :s
Linda: Det har jag förklarat och stått och berättat nu ett tag elin, har du inte lyssnat?
Elin: Men jag har ju sett filmen så jag tänkte att jag inte behövde lyssna.. :s


Haha ibland är elin lite korkad, men det gör henne bara söt :D
Inte det smartaste att visa sig totalt obrydd inför läraren. Men det var nog ingen i klassen som
var så omtyckt på dagens lektion. Herregud, vi har just haft ett långt lov, klart man har mycket att
prata om. Men det har inte lärare förståelse för! :s Nåja, till slut blev klockan äntligen två och då
gick jag till syrrans jobb och hängde lite där sen kom pappa och hämta mig :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0