Glada nyheter

Har fått glada nyheter, hp sa att skorna är hittade, eller det var en tjej som kom med dom till
jonas idag för hon hade tagit fel, men då i samma veva så var hennes borta :o Och så var
jonas mammas bh försvunnen + hans vaxburk?! Haha alltså så jävla skrattretande, vem
fan är så fattig som snor en annans jävla bh? Jävligt korkat om ni frågar mig. Men det är
inte helt säkert att det är mina skor, blev ett jävla krångel. Någon idiot som ligger bakom
detta i alla fall. Men snälla, håll alla tummar ni kan med mig! :) Det måste vara mina skor.


Bjuder på en goding av Beyonce Knowles såklart

Den här låten spelas mest i mina öron just nu, you just got to love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0