Godkväll

Godkväll :)
Jag har precis kommit in efter en kvällsprommis med James och jisses vad kallt det är ute.
Hoppas på bättre väder imorgon så man kan gå en långpromenad med lill gubben! :)
Nu tänkte jag ta mig en dusch efter att min katt varit klar på toan, för jag hörde att det
var en hårboll påväg eller nå liknande, så ville helst inte vara kring henne då :p
Det är ju inte så mys. Och pappa tror att jag ska torka upp men jag
säger då bara in your dreams papps.

Ska bädda ner mig tidigt ikväll också, se one tree hill, har sett ett
avsnitt nu för ett tag sen och nu börjar det äntligen bli bättre, lite
mer spänning :) Anledningar att riktigt längta tills det nya
kommer ut! Så det blir 90210premiär för mig imorn.



Jag och kusinen!

Nattinatti ♥


Kommentarer
Postat av: sanna

sv: aww ok :/ tack ändå!: )



fin bild :)

2009-01-14 @ 17:58:43
URL: http://sanwaforsure.blogg.se/
Postat av: Anonym

..................... you know what i think ;>

2009-01-14 @ 21:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0