Godmorgon

Godmorgon :)

Jag och johanna är ganska nyligt uppstigna, hon står och diskar just nu och jag sitter
här och hostar som en tok. Har såklart lyckats dra på mig en förkylning, man kan ju
säga att jag har sämst immunförsvar, för det har jag verkligen. Nåja, igår mös det på
en hel del här, såg filmer och så spelades det lite UNO, jag vann! ;)

Och idag ska jag, johanna och micke bli bjudna på tacos hemma hos sara och laxo,
rena rama lyxen ju :) Ska bli very yummie! Och sen får vi se vad som hittas på, blir nog
nästan samma som igår. Får se om vi tar oss ut på en promenix, beror på hur måendet
är och hur många minusgrader det är ute :) Och imorgon hurrni, imorgon börjar mitt nya liv! ;)


En bild från nyår på mig och sanna! :)

Kommentarer
Postat av: sanna

Förutom att jag ser flintskallig ut, så är bilden rätt läcker, haha ;D

2009-01-06 @ 21:30:19
URL: http://sannamorsare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0