Godnatt

Nu är det dags att sova känner jag, det blir stan imorgon och sen tar jag bussen :)
Älvsbyn here i come! Var riktigt längesen jag träffade johanna, ska bli så roligt!
Så jag ska inte supa till på trettondagsafton som dom flesta ska, istället ska jag
käka tacos med johanna, massa gotta kommer köpas in! Kan glädja mig åt att
jag kommer må prima på tisdagmorgon i alla fall ;) Och myser hellre med johanna
än någonting annat i världen känns det som. Vi har så mycket att ta igen så ojoj :)


Att älska är att riskera, riskera att inte bli älskad tillbaka
Att hoppas är att riskera, riskera att bli besvikelsen
Men man måste ta risker, för den stora risken är att inget riskera


mirror mirror on the wall tell me what i'm looking for!


Kommentarer
Postat av: Cilla

Du är så söt=)

2009-01-05 @ 18:39:33
URL: http://lindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0