Guldbaggen

Har sett lite av guldbaggen på 1an nu ikväll. Egentligen så tänker man nog inte alls ofta
på hur bra skådespelare det finns. För ser man en film så tänker man att den är mer
"verklig" på nått sätt. Och det är för att skådespelarna lever sig in såpass bra i rollerna.
Men det bästa av allt var ju när Johan glans och Björn gustavsson uppträdde som frida
och agneta i ABBA. Det är verkligen två karlar som kan bjuda på sig själv ;) Sånt gillar vi!





Nu är klockan snart tio och jag piggnade till lite av duschen så jag tänkte bädda ner mig
redan nu och se one tree hill. Sen hoppas jag att john blund kommer och hälsar på innan
elva så jag i allafall får nio timmars sömn inatt, det behöver jag för jag går till 5 imorgon.
Kill me..

Puss & godnatt ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0