Happy new year

Nytt år och nya möjligheter :) Det här ska bli ett bra år!

Gårkvällen blev inte riktigt som man hade tänkt sig, men när blir det som man tänkt sig? :p
Inte ofta.. Haha! Nä nyår är överskattat, man har alldeles för höga förväntningar.
Men kvällen dög, det var trevligt sällskap oså :) Jag får väl nöja mig! :)

Men min morgon var inte den bästa, har nog aldrig varit så bakis.. Fyfan :p
Men jag överlevde och mår mycket bättre nu :) Är hemma hos pappa, mia och gänget
är på leos lekland, hade varit roligt att följa men mitt mående sa stopp för det denna gång.
Ikväll ska jag nog bara mysa med paulina, bara ta det lugnt är ett som är säkert :)
Hoppas erat nyår var lyckat, och gott nytt år och god fortsättning : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0