Hos wårell :)

Nu har jag äntligen gjort bort ARL-läxan som skulle vara inne för ganska så längesen.
Intervjuade maggan på konsum, snabbt och enkelt :) Så den ska lämnas in till Ingemar
imorgon så jag får något betyg i kursen :) Efter konsum hamnade jag hos wårellarna, så
nu är jag här och umgås med malin och erica, alltid lika trevligt :) Har fått lite kläder av dom
också. Ett par skitsnygga svarta jeans fick jag av erica, dom är lite för tajta än men snart,
snart så sitter dom som gjorda för mig. Det kan jag då lova! =)

Ska väl dra mig hemåt på ett tag, käka med syrran, orkar fan inte ens öppna matteboken
så jag skiter i det. Sen blir det promenad och solning, heeelt underbart! Har saknat "solen".

Hejdå så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0