I need you

Har nyss pratat i telefon med isabell och som vanligt så pratar vi om allt mellan
himmel och jord, när vi väl pratar. Tycker det är tråkigt när man glider isär med
så många vänner.. Men jag är glad för att jag alltid vet vart isabell står, vi vet vart
vi var varandra och det är så skönt. Hon är verkligen en toppentjej!

Jag och isabell;



Det var skönt med en promenad, jag och pappa tänkte börja vårat nya liv nu.
Själv är jag jävligt tveksam hur det kommer gå för mig, för har sagt det så många
gånger, så blir så arg på mig själv. Och har ju bara mig själv att skylla! Jävla jag.
Men bara jag kan komma igång med träningen, gymma osv. Då jävlar!
Måste bara bli helt frisk..

Men nu tänkte jag bädda ner mig, skola imorgon igen.. Fun!
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0