Idiotvärld

Jag undrar vad det finns för iskalla idioter som snor ens skor? Det råkade jag ut för igår, någon
jävla idiotjävel snodde mina skor på festen hos Jonas. Jag hann använda dom en gång, köpte
dom för en vecka sen. Så min kväll slutade som skit, men den började bra, vi dansade och
hade oss, trevligt umgäng och kul att reggo och vicko kom till luleå och festa med oss också :)
Men kring tolvtiden så förvandlades min kväll till skit. Sökte mina skor i typ tre timmar men
ingen hitta dom, så det är ju självklart någon fattigjävel har snott dom. Så idag kom jag hem
i typ tio storlekar för stora skor, nämligen ett par badtofflor. Haha, lite skrattretande. Blev lite
skratt åt min snygga outfit ;p Så blev kvar på porsön med olivia eftersom jag inte hade nå skor,
skit trist  för hade velat fara  till thomas och träffa alla där så som det var bestämt..
Men jag med min vanliga otur..

Nåja, jag, pappa och emilia har nyss varit på ica maxi, jag inhandlade lite godis medans emilia
handlade soppa. Stackaren kan ju inte äta godis nu när hon är nyopererad, been there!
Det suger :p Känner mig dum som sitter och käkar. Så synd om gummsan :( Lider med henne!

Imorgon ska jag på psi med olivia, behöver verkligen slå ut min ilska. Är arg arg arg!
Tycker bara att det är så sjukt att man gör så, man har väl förfan egna skor. Jag skulle
aldrig sno ett par skor av någon, hur snygga dom än var.. Jävla idiotvärld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0