jag är less

Blir ingen simning idag, min far är för slö..
Jag är äckligt sugen på en ben&jerrys, förstår ni hur gott det hade varit? åh gud.

I alla fall, detta har jag i veckan:
*Litet prov i samhälls till imorgon(Nästan klar)
*Litet prov i praktisk marknadsföring, onsdag (inte ens börjat)
*2 minutesspeech i engelska, onsdag (vad ska jag prata om?)
*Inlämningsuppgift i småföretagande, onsdag. (fattar noll)
*Matteprov, torsdag (inte ens öppnat boken)


Fan, vad jobbigt.. Som ni förstår så går det inte framåt för mig.



Det här vore min räddning i min stressiga vecka!

Kommentarer
Postat av: gabriella

vadå PROV i pm på onsdag? :O svara till min blogg!

2009-01-19 @ 19:46:15
URL: http://gabruella.blogg.se/
Postat av: Therese Andersson

Inlämningsuppgifter i småföretagande är inte och leka med. Fan helt omöjligt och förstå ibland! Been there done that! :/

2009-01-21 @ 00:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0