Lördag

Godmorgon :)

Igår blev det somsagt plannja och dom vann, jippip! Nu börjar det hända saker här.
Efter plannja for jag och palle hem till henne, vi klurade på om vi skulle fara på fest
med olli och dom, men det slutade med att vi stannade hemma kolla tv osv, mös :)
Så det var min fredag.. Nu väntar jag på att pappa ska hämta upp mig och då bär
det av till ikea, olli hänger också med. Vi får ju se hur hon mår, partypinglan ;)


Hoppas jag hittar mig några skor på skopunkten, det skulle behövas! :)
Nu måste jag göra klar det sista för pappa är här på någon minut!

Grattis till mig och alla andra Ericor på namnsdagen ;D

Tjing!

Kommentarer
Postat av: hannnad

grattis! :D

2009-01-24 @ 13:06:29
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0