Monkiii

Har inte suttit vid datorn nå idag så därför har det inte blivit nå bloggande.
Har suttit framför tvn, sett Cheaters som går på tv400. Lite överdrivet är det!

Har också pluggat lite matte, gjort dom uppgifterna jag fattat. Har prov på torsdag så,
känner mig inte allt för pepp på det om jag ska vara ärlig. Men samhällsen kändes iaf
helt okej idag. Ett G fixar jag nog :) Har ju dock inte velat leva idag pga våran hemska
dag. Sista lektionen var en rätt grinig lektion, du vet vad jag menar gab! Vi kan ryka
ihop ibland hon och jag ;p Beror nog på att vi är lite små kaxiga båda två. Tihi! Men
du vet ju vad jag tycker gab, att du är monki. Jag antar att dom flesta vet att monki
ska öppna här i luleå, i smedjan. Skitkul tycker jag, att få en ny affär :) Gab håller
väl med till en viss grad.. men som sagt, du är monki. Puss på gabbsan! ;*


sådär såg jag ut idag, med kniven i högsta hugg såklart!

Tänkte göra mig kvällsfika, rostade mackor med makrill på. Yummie!
I den här familjen är vi makrill älskare, och ni som inte har provat varma
mackor med markrill och ost på, GÖR DET!

Kommentarer
Postat av: gabriella

DUUUUUUUUU är kaxig! jävla aparsel :D

2009-01-20 @ 21:32:16
URL: http://gabruella.blogg.se/
Postat av: malin

haha sötunge :)

2009-01-21 @ 17:31:09
URL: http://naaaturalmystic,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0