Myskväll

Nu har jag och olli kommit hem till mig efter en kväll hos rebecca, där vi har ätit tacos,
kollat på lets dance och myst på :) Man var proppmätt så efter maten fick man inte ner
mycket godis. Usch vad äckligt. Önskar att man kunde äcklas av godsaker alltid :p
Men det har varit mycket trevligt hos rebecca så tack för en mysig kväll tjejer :)

Jag och olli ska bädda ner oss i sängen och slå på en film som heter "Shark in Venice"
som kom ut 2008. Jag själv hatar hajar, det är en av mina största fobier så det är tur att
jag har olli att krama om när jag blir rädd ;) Det blir nog att se en komedi efteråt så man
slipper drömma mardrömmar om äckliga hajar. Huvvaligen.


Visst ser filmen mysig ut?
fattar inte att jag vågar se den :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0