När mörkret faller

Vad händer med bloggen? Skrev ett inlägg igår och det visar sig inte förrän idag. Wierd.
Nåja, har just sett "när mörkret faller" det är nog tredje gången jag ser den, rekommenderar
den verkligen. Så jävla bra film, och man får en helt ny syn på hur andra kan ha det, och hur
bra man själv har det.. Så jag ska göra bort min filmanalys som ska lämnas in, eller den
skulle egentligen ha lämnats in innan jullovet, men då råka jag ju ut för opereation så..
Så tänkte göra bort den nu och så åker jag till johanna imorgon och myser med henne
till på onsdag tror jag :) Skolan sätter ju igång på torsdag så. Nej fyfan, jag vill inte :/

Fernanda kommer också till mig snart, så ska umgås med henne :)


fernanda jag och johanna i somras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0