Onsdag

Hej :)
Idag har jag umgåtts med dollan, efter skolan gick vi och handlade på willys och sen vidare
hem till henne för att laga mat, kan juinte påstå att varken jag eller olivia är så bra på det
där med matlagning. Riset blev typ som gröt och våra nuggets blev lite småbrända,
men det var ju kul under tiden, vi skratta en hel del åt våra skills ;) Haha!
Sen slumra jag till en kvart och sen gick vi till bussen, så nu är jag
hemma :) Och en sak, fyfan vad kallt det är ute idag! brr.

Kollar jerry springer med papi just nu, det programmet är ju helt
sjukt, har hört att det är på skämt och att det är verklighet.
Vet inte vad jag ska tro, bryr mig inte så mycket heller :)

Men nä, vi hörs!


Nog är hon till höger ändå bäst i världen!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Duja ;-*

2009-01-14 @ 22:32:53
URL: http://oliviaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0