Party time

Sitter hemma hos olivia nu, har precis fixat mig färdigt inför kvällens festligheter ;)
Så ikväll blir det fest på porsön först & främst och sen får vi se om vi far till thomas
också. Var många bra fester ikväll, men man hinner ju inte med alla så vi får ta det
som det kommer helt enkelt :) Blir nog superbra. Har känn på att det blir en bra kväll,
så man får hoppas på att man har den rätta känslan. Så kring 8 är det partytime ;)

Imorse var jag hurtig, var riktigt skönt att sola och träna. Sen hade jag ju dock
bara en lektion och där såg vi film så dagen har gått snabbt idag. Men är lite
trött idag, steg upp så tidigt och har varit igång nästan hela dagen, men tog en
powernap i sisådär en halvtimme kanske, sen var det bara att slänga sig upp
och så kom paulina och jonas och hämta mig och körde mig till olivia :)

Ikväll ska jag lukta gott, inhandlade som sagt bruno banani idag! MUMS ;)

Ha en bra kväll! :)
Puss


Midsommar 08, jag olivia & elin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0