Söndag

Idag har jag inte gjort någon nytta alls, jag har bara legat framför tv-n hela dagen.
Ätit en massa rollo, man får inte nog av dom när man väl börjat äta dom, illa ;s
Men imorgon är helgen slut och då ska jag se till att hålla igång, dock har jag
en hel del i skolan men ska ändå träna, det tvingar jag mig själv till :)

Igår var jag med elin och fernanda, vi såg Schindler's List, en film från andra världskriget.
Den var bra & med tanke på att den är sann så var jag väldigt känslig för den också,  eller
det var vi alla tre. Fyfan så bra vi har det nu. Jag tycker det är så jäkla hemskt det som hänt
 och jag förstår verkligen inte hur folk fortfarande kan hålla med Hitler och tycka att det han
gjorde var rätt,han dödade miljontals människor, helt utan anledning.
Om det är någon människa jag hatar på riktigt, så är det han.


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0