Söndag

Gårdagen/kvällen var jätte bra :) Erik hade bowlinghallen så vi var och bowla ett tag
och festade på lite där :) Och sen vidare hem till erik, och sen for dem flesta på ice
och jag och helle gick till robert ett tag tills vi blev trött och gick hem och sov.  Och
idag har ingen av oss mått så speciellt bra, var längesen jag mådde som jag
gjorde idag, huvvaligen. Aldrig mer festa!

Det där sista jag skrev var lögn, det vet nog alla. Som känner mig iaf ;)
Nåja, just nu kollar jag på Beck - Hämndens pris. Har sett den flera ggr,
men jag tycker att den alltid är lika bra! :) Efter filmen blir det ett varmt
bad. Myspys! Sen ska jag plugga lite, tror jag..


Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha, mamma hade tydligen sagt att jag skulle dra av riset när hon gick i duschen, men oj det glömde jag ;D

2009-01-18 @ 21:06:25
URL: http://oliviaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0