Stolta!

Nu är jag och paulina hemma efter ett rejält träningspass. Det blev simning i 40
minuter och sen en promenad efter, kvantum där vi handla äpple och päron,
och sen knalla vi vidare hem till mig :) Så nu har vi all rätt att vara stolta!
Och tro mig, det är vi.

Vi tänkte mysa ner oss under täcket och slå på någonting sevärt,
kanske 90210, har ju inte börjat se serien än så kanske är på tiden.
Annars blir det någon film, vi får la se :)

Imorgon blir det stan efter skolan, middag på stan, kanske kinamat
eller en kycklingsallad. Lutar mer mot kyckling för mig i allafall, vill vara
nyttig ;) Efter det blir det i alla fall plannja, hoppas på vinst!


Den enda bilden som finns på mig och palle
så bjuder på den :) Hon "han" är ju snyggast!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hurtigt tjejen! Hör av dig någon dag, saknar dig!

2009-01-22 @ 23:28:48
URL: http://cissimannberg.blogg.se/
Postat av: Vanessa

duktiga du! :)

2009-01-23 @ 12:54:41
URL: http://shehani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0