Tisdag

Den värsta dagen är över, thank god. Och jag lever! Fick faktiskt sluta lite tidigare, kring
halv 5 ungefär. Har en supersnäll lärare, mattias. Tummen upp för honom! :)
Vi gjorde firre idag, med potatis och sås. Och den här gången blev man inte
så hungrig, för fisken såg inte smarrig ut direkt och jag är ingen fiskälskare..

Snart ska jag till storheden med papi, sen hem och nöta lite serier!
Har länge tänkt tanka hem "90210" så har börjat ladda upp med några
avsnitt nu så jag kan slå mig ner i sängen när jag kommer hem :) How nice!

Förresten, jag är livrädd för imorgon ska jag laga ett hål. Hjälp!
Är jätte rädd för bedövningsprutan. Behöver all stöd jag kan få!! ;)


Vi hörs sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0