Tisdag

Jobbiga tisdag säger jag bara, gick till fem idag och som vanligt är varmkök sista lektionen,
jobbade med linda idag, och vi var klar sist.. Hade en jävla massa kvar när alla började närma
sig slutet menmen, slutade lite innan fem och då mötte jag upp olli och vi gick till inpuls för att
träna. Det var skönt, men har en massa träningsvärk sen gårdagens träning och nu känns det
verkligen. Men det är ju positivt, så på ett sätt är det skönt att ha träningsvärk, för då vet jag att
jag gjort någonting bra :) Nåja, efter träningen gick vi hem till olli och käka chili con carle. Har
också tagit mig en dusch här & snart kommer pappa och hämtar mig :) Ska plugga när jag
kommer hem, har ett läxförhör till imorgon och har inte varit allt för bra på att plugga.

Drömde en skum dröm inatt och i drömmen var Fredrik jätte sur på migoch skulle säga åt mig,
och då vaknar jag av att olli skriker: "Gör det själva då, IDIOT!!!!" Hoppar till och frågar lite
ängsligt "va? ;s" Hahah och hon bah " jag var i en dröm" Hon hade drömt att jag och hennes
pappa skulle gå på toa(varsin toa) och av någon konstig anledning så skriker hon sådär,
hon kanske blev sur när hon inte fick följa med på tossi eller nå ;) Och så asgarvar hon och
klockan är  fem men när hon märker att jag hade tränkt sova vidare så slutar hon fnissa :p Sötunge!
Hon skrämde mig verkligen där..

Puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0