Promenad

Mina ben är som spagetti, har varit ute och gått i cirka 45 minuter, i rask takt, höll på att löka
ihjäl, jag tog en tjockare kofta för jag frös så mycket innan jag gick ut. Och att promenera/jogga
i vinterjackan är inget jag rekommenderar. Bara klumpigt och det blir alldeles för varmt till slut.
Efter promenaden körde jag lite situps och någon övning jag läst i Solotidningen som en
modell gör varje kväll för att behålla sin snygga rumpa.
Jag satsar stenhårt på att få en snygg rumpa! ;D


JLO med sin kända rumpa och snygga kropp!

Har tagit mig en dusch så är redo för sängen, ska bara dricka té först! :)
Sov så gott, godnatt!

Kommentarer
Postat av: jöö

vill man ha snygg rumpa så kör på utfallssteg ;P

2009-01-29 @ 00:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0