Funny stories

Några roliga historier.
Enjoy!

En dansk, en norsk och en svensk blev ifångatagna av kannibaler på en ö. Istället för
att bli uppkäkade frågade norsken ifall det var någonting som de kunde göra för att bli fria.
Kannibalen svarar: 
- Gå in i djungeln och hämta hundra frukterav samma sort.
Så de beger sig in i djungeln. Efter en timma kommer svensken med hundra vindruvor.
Då säger kannibalen:
-Om du undviker att göra ett ljud under tiden jag stoppar in dessa vindruvor i
rövhålet på dig så är du en fri man, annars äter vi upp dig!

Så sätter kannibalen igång. 1,2,3..47..48..69..97,98,99... Då brister svensken
i skratt. Kannibalen frågar förvånad: Varför skrattar du när du bara har en vindruva kvar?
Då svarar svensken:
-Danskjäveln kommer med kokosnötter!

En liten ekorre var lite pilsk en dag, men det fanns ingen annan ekorre i närheten.
Han mötte då en hare och frågade:
-Kåt eller?
Haren svarade:
-Är du knäpp eller? Jag är ju en hare, det går ju inte!
Ekorren gick vidare och mötte då ett rådjur & fråga:
-Kåt eller?
Rådjuret svarade:
-Det går ju inte fattar du väl, jag är ju ett rådjur!
Ekorren började bli lite nedslagen, men då mötte han en björn och frågade:
-Kåt eller?
Björnen blev lite konfunderad, han var ju lite sugen, men egentligen inte på
en ekorre!Men han såg ju att ekorren var hemskt sugen så han sa:
-Kör till då!
Det skulle väl snart vara avklarat. Men just som ekorren körde in den, så
råkade björnen trampa på en geting som stack honom naturligtvis & björnen skrek:
-AOOOOOOO!!
Då kikade ekorren fram lite försynt och sa:
-Första gången eller????

En man som suttit 15 år i fängelse lyckas rymma. Han finner ett hus som han bryter
sig in i. Han behöver pengar och vapen. Han finner ett ungt par i sängen. Han beordrar
mannen att kliva upp och binder honom vid en stol. Medan han binder kvinnen böjer
han sig framåt och kysser henne i nacken. Sedan går han ut på toaletten. När han är
borta säger mannen till hustrun:
-Den här mannen är en förrymd fånge, se på hans kläder. Han har nog suttit i länge i
fängelse och inte sett en kvinna på länge. Jag såg att han kysste dig i nacken, om han
vill ha sex så bara tillfredställ honom hur mycket han än gör dig illa. Han är nog farlig
och om han blir arg kommer han att döda oss. Var stark älskling, jag älskar dig.
Hustrun svarade:
Han kysste mig inte i nacken, han viskade att han var bög och tyckte du vad söt så han
undrade om vi hade något vaselin i badrummet. Var stark äskling, jag älskar dig också.



Hahaha, vet inte om jag har dålig humör eller om ni också tycker att dom är
förbannat roliga :D Har många fler att bjuda på, men orkar inte skriva in nå mer!
Skriv gärna vad ni tyckte så jag vet om jag ska bjuda på fler! :)


Kommentarer
Postat av: hannnad

Hahhahaha!

2009-01-15 @ 22:20:01
URL: http://hannnad.blogg.se/
Postat av: Erica

Haha you're with me hanna ;)

2009-01-15 @ 22:34:03
URL: http://ericcaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0