You win, you loose

Igår blev det att sova över hos belly istället, det var hur mysigt som helst, blev jätte sjuk igår,
så hon tog hand om mig så dagens ros går till min underbara vän isabella :) Vi gosa ner oss
med täcke och kollade på film, vi började med att se filmen "Eden Lake" och den
rekommenderar jag verkligen inte till såna som är som mig, som hatar våld/tortyr.
 Man ville bara hoppa in i teven och sätta stopp på allting. Den var fan olidlig, kom tillochmed
en tår. haha :p  Som den mes jag är! Sen säger belly att den är baserad på en sann historia :o
 Fyfan vilka idioter det finns i världen.

Nåja, sen slog vi på filmen "The housebunny" men vi hann typ se halva, sen funkade filmen
helt plötsligt inte. Men lika bra var väl det för då såg vi också att klockan var hur mycket som helst.
Sen sov vi.

 


Hursomhelst har det har varit hur bra som helst i älvsbyn, så kul att träffa johanna, belly osv.
Men det är otroligt skönt att vara hemma nu när jag är såhär pass sjuk, förstår inte varför jag är
sjuk hela tiden. Så nu ligger jag hemma med feber, olidlig hosta och nyser nonstop. Så det blir
 ingen skola för mig imorgon, skönt på ett sätt, men är hellre i skolan än ligger hemma och tråkar :s

Nu ska jag bädda ner mig i soffan och kolla på tv med pappsen :)


Jag och min mysigaste sussi ;*


Kommentarer
Postat av: hannnad

asså jag tycker så synd om dig gumman, du är faktiskt sjuk heeeela tiden :o

2009-01-07 @ 21:55:35
URL: http://hannnad.blogg.se/
Postat av: olivia

Tack gumman, jag vet det! Och det är inte värt det =) älskar dig mest!

2009-01-07 @ 22:22:36
URL: http://oliviaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0