Älskade, underbara tvkväll

Nu har jag pluggat småföretagande och jag tycker att jag kan det nu så nu tänkte jag ta mig en tripp
till konsum för att inhandla mjölk och så tänkte jag faktiskt unna mig lite godis. Det var längesen jag
gjorde det så kan verkligen inte hålla mig längre, haha! åh det ska bli så gott. Perfekt till min tisdags
tv-kväll, desperata hemmafruarna är tillbaka i rutan klockan 21.00, världens bästa program! Efter det
så är det premiär av paris hiltons nya serie "My New Bff", man lär ju få skratta en del åt den bimbon!

Nu sticker jag, pössen!


Kommentarer
Postat av: hannnad

började inte paris serie 20.00`? :o

2009-06-02 @ 20:39:23
URL: http://hannnad.blogg.se/
Postat av: anonym

hela säsongen finns ju på mtv.com?? om man söker rätt det vill säga andra säsongen av programet har premiär snart om jag inte minns fel

2009-06-02 @ 23:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0