Bodenalive ikväll :D

Dålig uppdatering, shame on me!
Kom hem igår, kändes väl sådär, saknar allihopa så jävla mycket, som sagt min familj är bäst.
Jag och mamma var förbi hos wårellarna igår, alltid lika trevligt. Jag och erica bestämde oss för
att ha en vinkväll nu till veckan :) Super mysigt! Hon är som en syster för mig, i love her :)

Nästa hållplats är boden, det 'är boden alive hela helgen och jag är TAGGAD!
Jonas min underbara vän ska hämta upp mig och olli och sen far vi vidare till helena,
Så nu måste jag packa osv, har inte tid att sitta här. Så puss och kram på er allihopa :)

Vi kanske ses? ;)

Kommentarer
Postat av: erica

erica min solstråle. hörde att du "flirtat" med boden poliserna ;) håll dig i skinnet beby :)

2009-06-27 @ 19:48:02
URL: http://itsnotmeitsyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0