I dina blå ögon speglas jag

Nu är man hemma och har landat. Fotningen gick bra efter några om och men ;) haha! Men till slut
blev det lyckat, möbelfirman som hade ställt i orning möblerna inför fotningen hade varit och hämtat
dem en dag för tidigt så vi kom till en tom lägenhet så det vara bara att fara och hämta nya möbler, så
fotningen blev inte riktigt som planerat, men det blev bra i allafall :) Och efter fotningen så mötte jag &
olli upp lasse och gutte som satt på hanssons och fika. Blev lite prat, har hänt en väldigt tråkig grej så
ingen var väl på sådär jättebra humör, var en ganska nedstämd stämning men det är inte så konstigt.
Säger då bara att livet är enormt orättvist, och jag finns där för dig min vän ♥ Och håller tummarna på
att allting ska bli bra, och det ska bli bra. Käkade lite hos gutte också och sen for vi med dem till s-byn
sjukhus. Och där hämtade tommy och kent upp oss. Så nu är man som sagt hemma och väntar på att
fara ut igen, blir nog kubbspel och bara umgås :) Trevligt!

Din blick är sorgsen, vet vad du känner,
jag förstår så väl, att tankarna skrämmer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0