Imorgon far jag

Jag känner mig glad just nu, jag far till nyköping imorgon och blir där i tio dagar, det ska bli så himla skönt!
Ska bli roligt att träffa allihopa, min familj ;* Jag och pappa tar flyget 19.50 och bror hämtar oss på arlanda,
och jag far direkt till syster och myser med henne och snackar lite skit :) Hoppas på bra väder dagarna jag
är där, för här är då vädret pissigt. Vart försvann solen? :/



(syster, jag & tessan)

Väntar på samtal från min syster och efter det ska jag läsa min tidning och sen sova :)
Good night, sleep tight!


when you're halfway up, you're always halfway down.


Kommentarer
Postat av: Sandra

vad skönt att fara bort från luleå :) hade jag också velat, hoppas att du får det kul där!

2009-06-15 @ 01:03:54
URL: http://jiggly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0