My life your entartainment

Sämst uppdatering, i know. Men om ni visst vilken knipa jag satt i igår så lovar jag att ni hade förstått
varför jag inte satt någonting vid datorn, eller rörde mig över huvudtaget. Haha, säger bara att farmen är
nog inte riktigt min grej ;)

Lördag då! Jag hade en väldigt rolig kväll faktiskt, blev en hel del gorm men vad vore en fest utan gorm?
Haha. Väldigt konstig, eller nå. Allting löste sig till slut och jag såg när björn min kusin uppträdde, han
var självklart lika duktig som vanligt och så drog han den här: "Erica is in the house" ;) Men yeeeey! :D
Nåväl, igår fick jag skratta en hel del åt allt som hänt. Och har tagit massa bilder men måste hitta kabeln
som man överför med, så ni får hålla utkik om ni är nyfikna ;)

Avrundar nu så det inte blir för mycket, men hoppas att ni också hade en toppenkväll :)
PUSSKRAM!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag är good på farmen med sända.z ring mig åskledare

2009-06-08 @ 18:06:02
URL: http://emiliafogelqvist.blogg.se/
Postat av: Erica

HAHAHAAH!

2009-06-08 @ 19:13:49
URL: http://ericcaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0