Mysig tisdag

Hej bloggen!
Denna dag har varit supermysig! Det började med att jag for till kallax med mammsen, där solade vi, käkade frukost och hade det mysigt. Sen skjutsa hon mig till erica & safet, där käkade jag och syrran middag och hade det jätte trevligt och mysigt, sedan for vi hem till syrran och köpte en glass och stekte lite till i solen :) Och nu är vi hemma hos henne och snart är det läggdags, har varit uppe tidigt idag och trött är jag! Två nötter vid namn olivia och marcus sov över hos mig igår, det var trevligt :) Bra vänner de där! :)

Imorgon blir det mest troligt arons med erica, safet och syster. Myspys :-)

Vi hörs imorgon :)
pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0