Planer smids inför nästa år

Planer börjar smidas, sakta men säkert. Planerna är att flytta hit till nyköping nästa år när jag har tagit
studenten och gå dansskola i antingen norrköping eller stockholm, det går bussar, tåg och så har
jag ju förmodligen körkort då också :) Jag har redan ett boende här, min bror och hans tjej bor i ett stort
hus med en utestuga på gården, två rum & kök, toalett, tvättstuga. Hyr mysig som helst :)

Jag har alltid varit intresserad av att dansa, men just den dans jag vill dansa som då är reggae/hiphop
finns såklart inte i luleå. Det ska vara mycket höfter, rumpa, bröst osv. Sånt som man kan skaka på ;)
Mitt mål är att lyckas med dansen och jag kan om jag vill! :)



Filmen honey är en inspirationskälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0