Tisdag

Nu är jag hemma efter en skoldag och en snabbis på stan, mötte upp lasse och gutte och hängde med
dem till baan thai där dem käkade. Där satt vi och pratade om allt mellan himmel och jord, sedan tog jag
bussen hem, och dem for till boden. Har precis ätit och vad som väntas för mig är som vanligt plugg.. Jag
gjorde aldrig matteprovet idag för jag hade inte pluggat nog så jag får göra det imorgon istället. Och jag har
inte tid att göra provet i varmkök så jag får nöja mig med ett godkänt i den kursen. 
Nåja, det väntas två prov imorgon, i småföretagande och i matte. Wish me luck?!

Nu måste jag verkligen plugga stenhårt!
Hörs senare, pusskram ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0