Trevlig kväll på waldorf

En mysig kväll med trevligt sällskap och god(?) mat. Det blev att jag tog en pizza idag för det var längesen
jag åt det så jag var tvungen.. men alltså, det var väl inte sådär jättegott direkt, pizzor är inte riktigt waldorfs
grej om man säger så, men deras kyckling är alltid gott =) Nåja, det var i allafall trevligt och jag hoppas att
sandra är nöjd ;-) Den jäkeln far till sthlm imorgon och sen på lördag far hon till alanya. Är man avis eller?

Jag måste läsa igenom i NKboken, vi som kan höja oss i ämnet ska diskutera om människan och samhället
eller vad det nu var, så bäst att jag läser på så jag slipper kolla i boken hela tiden! Det vore nog inte allt så bra.

En sak bara, JAG LÄNGTAR TILL HELGEN!!! FARMEN PÅ LÖRDAG BABY ;-)

en sak till, sov så gott så hörs vi imorgon peeps!


Kommentarer
Postat av: sandra

tack för en underbar kväll älskling!!!<3

2009-06-03 @ 21:22:41
Postat av: Erica

tack själv gumman! <3

2009-06-04 @ 16:00:43
URL: http://ericcaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0