True friendship

Här har vi en vän/släkting som jag vet skulle offra allt för en. Helena persson är en vän som jag vet aldrig
skulle svika mig. Vi har haft våra bråk och vi har glidit isär, det är inte som förut längre. Men trots allt som
har hänt så finns vi där för varandra i vått och torrt. Och jag är så glad att jag har henne i mitt liv, som sagt
så vet jag att hon aldrig skulle svika min sida. Vi har något speciellt och helena är även den vän som jag har
mest hemligheter med, vi kan prata om allt och vi har alltid kul tillsammans. Har minnen med henne sen vi
var små och sprang runt nakna i stugan, lekte med barbie, badade i älven. Vi har upplevt väldigt mycket tsm!
Och fler minnen ska vi ha. She's one of a kind! ♥

  
Du och jag genom åren!

Kommentarer
Postat av: Helena

Nååå gumman! Gud vad du gör mig rörd nu :) Tack så jättemycket, det värmer så mycket i mitt lilla hjärta:) Alltid vi två, kommer alltid finnas där för dig som du finns för mig! Älskar dig mest.

2009-06-19 @ 00:59:03
URL: http://helenagpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0