Vänskap är inget att leka med

Jaha vad gör man ikväll då? Har ingen lust att festa, ärligt så tycker jag inte att det är så speciellt roligt
längre. Det är liksom en uttjatad grej. Samma visa varje gång! Men jag ska festa imorgon i allafall, det är
ju ett måste, imorgon festar ALLA :) Och jag är en i mängden höhö. Men idag känner jag bara för att umgås
och mysa med mina vänner.

Jag har märkt med tiden vilka som är mina vänner och vilka som inte är. Och ni som är mina vänner ni
vet vilka ni är och förhoppningsvis vet ni hur glad jag är för att ha er i mitt liv! Jag tycker att vänskap är
dyrbart, det är inget man leker med som vissa tamejfan verkar tro. Man kan inte behandla folk
hursomhelst. Är man en bra vän om man ljuger? Är man en bra vän om man snackar skit?
Är man en bra vän om man aldrig hör av sig? I mina ögon är man då fan ingen vän om man
beter sig så och "vänner" som gör så mot mig vänder jag ryggen och det tror jag har märkts.


Men puss och kram på mina underbaringar, ni vet vilka ni är :) Love ya'll!


Ni två ♥

Kommentarer
Postat av: Olivia

love youuu <33

2009-06-11 @ 15:48:40
URL: http://oliviaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0