We're going to stockholm

Alltså jag blir tokig, jag är den typiska tjejen som alltid säger "va?" och det beror på att jag ständigt har
lock i öronen. Även fast jag spolat öronen(äckligt jag vet) så kommer det alltid tillbaka, det kommer sluta
med att jag blir döv. Så nu har jag i allafall fått jätte mycket lock så hör knappt någonting, och det suger,
det är inte alls bekvämt att ha lock i öronen.. Men jag har bokat tid för att spola öronen, och då kommer jag
höra jätte bra, så bra så att det blir obehagligt eftersom jag inte är van vid det, men hellre det ;)
Nåja, får stå ut med detta till på fredag.

Nu till något som är betydligt roligare, om en timme går tåget till sthlm, solen skiner och vi ska på grönan!
Jag måste bara våga åka alla dessa karuseller, har aldrig varit på gröna lund, bara liseberg. wohooo :>
Vi sover på hotell inatt så vi slipper stressa med bussar/tåg, åh så mysigt :)


Vågar jag åka Insane? Det är frågan, svar får ni imorgon ;)


Kommentarer
Postat av: Olivia

Åh, jag vill vara med!! Du vågar ;)

2009-06-23 @ 19:30:21
URL: http://oliviaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0